Duit raya..:)

Salam..untuk kesekian kalinya aku post entry lagi dalam blog aku ni. Suasana ofis makin sunyi sepi..xpa bg chance ngan staf aku untuk bercuti dahulu..nex week sy stat cuti ek..hehe pagi td cempat aku mndengar celoteh DJ hot fm..yg slalu menemani perjalanan aku ke tempat kerja..dan aku percaya korang sume pun dgr kn..buat aku tersenyum sorng2 dlm kete. Mcm org gile ada gak.. kisah kali ni pasai duit raya. Senyum saje la aku..memandangkan aku dh bekerja ni..tibala giliran aku memberi duit raya kpd org pulak..aku dpt lagi ke? Xpe..aku akn ikut anda berbaris d umah bungsu kasim dan bungsu usop. Konfom dapat..:D pengumuman buat kajen-kajenku..sila tuntut duit raya anda drpd saya..(bertuah korang dapat kajen mcm aku ni tau)..TAPI ada syarat aku kenakan..duit raya kali ini hanya layak diberi kepada kajen2 yg belum bekerja ye…hehe abah aku plak bg duit raya ngan budak2 kecik je.. brp ringgit itu rahsia la..hee..teringat pulak aku time kecik2 dulu..misi utama d pagi raya adalah mengumpul duit raya..diberi duit syiling pun aku dh senyum smpi ke telinga..dan skrg aku seronok nengok budak2 gembira dapat duit raya..walopun kuih-muih yg dihidang x dijamah..air pun mnum separuh je..ntah brp byk umah dh diorang serbu..siap bwk beg lg tu..berpeluh-peluh diorng . lain kali bwk payung. adk2 sume..msuk duit dalam bank ye..jgn beli mercun plak..



Comments

Popular posts from this blog

..@t Last..

..sunyi sudah kampungku..