3rd entry..menandakan aku bosan

Wah…ni mmg dasat ni..smpi 3 post entry aku hari ni?? Antam saja la..sblm menghadap bos esk untuk kedua kali dlm mgu ni..meeting lg..blum lg meeting yg menunggu lepas raya..congak2 ada 5 meeting akn dtg..giiilllllllaa..tension2..x bleh aman hdup mcm ni..migrain aku pun semakin kerap..adaka itu petanda kurang baik?erk..perlu ka aku p medical check up ni..? Ramadhan pun dh nak hbs..rutin bekerja kmbali sprti biasa..yolah pasni balik lmbt la aku..time posa ni ja aku blik sharp kul 5..:P pasni..jgn mimpi la nak blik kul 5 tu..kecuali la aku dh jd bini org.. ada gak alasan nak blik awal..nak masak..nak amik anak..ini dh la umah dekat..bujang..uwaa.. semacam je nnt staf tgk aku blik awal.. teringin juga nak ckp..”so what, aku officer..” tapi nsb bek la aku ni..shy2 cat..berhemah ckit..:P
Sbnrnya..aku x tau apa nak post kat cni..suka ati aku je..ni dh tahap kebosanan melampau ni..staf dh x byk..byk yg cuti..ofis sunyi ckit..aku nak pasang lg raya kat mp3..salah bwk usb cable la plak..adeh..sunyi nye..

Comments

Popular posts from this blog

..@t Last..

..sunyi sudah kampungku..