..Jakarta..Day 4..[040311]

Assalamualaikum ols..
patutnya semalam menghapdet ini blog..tapi gue ngak larat..demam la pulak..ni pun fening2 juga tapi sebelum memori ku di Jakarta luput dek kesibukan ku bekerja..aku citer jugak la mlm ni..
hari keempat..baru la misi utama ke Jakarta tercapai..Islamic Bookfair tu stat ari tu..
tapi..sebelum jalan sempat boss aku ckp..xnak pegi bookfair la..nak ke Tenabang lg..hahaha sporting gak boss aku ni..tapi En Jamil ckp x bleh..kene ke bookfair jugak..
so..d keheningan pagi Jumaat tu kitorang pegi la Istora Senayan, @ Gelora Bung Karno Stadium..kat situ la bookfair tu..
sampai sana agak awal juga..tp heran knp x buka lagi..sbb Pak Win ckp stat kul 10...tunggu la dalam setengah jam..pun x buka lagi..rupa-rupanya pembukaan di tunda pukul 2 ptg..
dan sebenarnya berita gembira buat kitorang..so bleh la shopping lagi kat Tenabang..En Jamil, Pak Win, Prof dan Sony gelak sambil geleng kepala je tgk gelagat org pompuan ni..so kitorang ke Tenabang lg..sampai kul 3 ptg..baru la ke Istora Senayan semula sbb bookfair sampai kul 9 mlm..tapi perjalanan kluar dr Tenabang je..buat aku x senang duduk lam kete..sbb jem yg sgt teruk..haaa..tu ar..pegi lagi Tenabang..
Tapi alhamdulillah selamat samapi ke Istora Senayan..yg bestnya..sepanjang aku bejalan ni..senang sgt cari tempat solat..kat bookfair tu je..di buat satu khemah besar untuk ruang solat..then, mungkin aku jarang nmpk kat M'sia..orang solat jemaah tmpt diorang berniaga..
Ermm..tapi apa yg pastinya hari tu mmg sgt letih..pilih buku je x hbs sume booth kitorang pegi..daripada membelek buku..last2 x larat..amik je katalog buku..tu pun x hbs tgk..@_@



..Prof..my boss..aku..Dr As..En Jamil..

..ni la katalog buku yg aku amik..tp x hbs semak pun..


Comments

Popular posts from this blog

..@t Last..

..sunyi sudah kampungku..