..no network..

hmm..dh lama nak letak kat blog kisah aku berkursus d dlm hutan..:P
nama tempat? xyahla..nnt xde org nak pegi ke tempat tu kesian kat pemilik resort..
suma idea one of my staff..ckp tmpat tu best..cantik..kitorng punya la pecaya..nak jugak merasa ke tempat tu..
tibala hari yg dtunggu2..(walopun aku x excitd sbb aku bkn pserta..aku yg kena bg talk..) smpi je simpang masuk..aku dh pelik.. urm ni jalan masuk? apsal teruk sgt?? masuk hutan ke? then tgk hp..nak bg tau org tersyg konon dh selamat sampai.."NO NETWORK COVERAGE"..huh?? dalam hati..xpe2..dalam tu ada kot.. ok..dh sampai..not bad la jugak..landscape ok.. dan byk kucing..hehe aku suka..tp aku msh berharap dpt guna hp..hampa hatiku melihat dikau..xde coverage..lalalala..kecuali dekat kwsan car park..jalan ckit..pusing ckit..terus hilang coverage..kena static..hahaha lawak pun ade..sbb kitorang suma muka monyok sbb x dpt contact family.. bkn tu je..masuk bilik..tgk tv pun xleh..sedihnye.dahla 3 hari..dgr bunyi burung bekicau je la..byk jugak org mengamuk sbb aku hilang 3 hari..:P pagi2 jela aku dpt pegi carpark cari coverage n contact org2 yg sepatutnya..kalo mlm..mmg gelap gulita..silap2..ada org lain kat sebelah..heeheeheee...
urm..tapi kalo korang rasa korang xnak diganggu oleh sape2..nak melarikan diri..xnak jumpa orang..tempat tu sesuaaii sgt..by d way..bilik2 dia ok..dan plg penting selesa dan bersih..(aku promote ckit) hehe

Comments

Popular posts from this blog

..@t Last..

..sunyi sudah kampungku..