..SALAM AIDILADHA..

Salam aidiladha..masih raya bah.. urm tapi kenapa la x meriah mcm raya aidilfitri ek? padahal sama je.. hmm.. anyway Alhamdulillah aku beraya jugak betol2 kat umah ni ha..memandangkan seblum ni jarang balik raya..almaklumlah merantau.. then, las year aku pat time keja kat parkson so aku pun beraya kat parkson..ish sadis tul..huhuhu
tapi raya ni aku kelam kabut sikit. menyesal x apply cuti a day before raya..aduhai.. kesannya..aku ke hulu ke hilir cari barang nak buat kek d malam raya. pastu cari ayam..ayam pun hbs??? eh..xkan org beli ayam buat korban kot smpi xde stok ayam nak d jual kat supermarket..aku ngan abang aku tergelak je tgk gelagat org cari ayam d mlm raya..sume ternganga sebab xde ayam d jual..sampai aku tgk org beli je isi ayam, kepak ayam, kaki ayam??? tapi..kitorng x beli pun..tapi alhamdulillah terjumpa kedai yg msh ada stok ayam..xdela kitorang nak bawak balik kaki ayam..hahahahaha
urm..umah sunyi ckit sbb 2 org adik aku x balik. tapi..aku sempat culik sorng yg dok asrama balik raya petang tu..tapi hanta dia balik asrama semula mlm tu jugak.. tu ar pasal..cuti raya sehari je..apala sgt beza ngan raya aidilfitri..hmm.. here i share some pics raya korban at my kampong..;)






ni dgn org2 kuat kat dapur..:D

Comments

Popular posts from this blog

..@t Last..

3rd entry..menandakan aku bosan