..4th November..

Thank u Allah.. it was 4th November 2010..i turn 24..
Hari ni aku jd pemes sekejap..wall pesbuk penuh dgn wish kwn2..thank u so much kpd kwn2 yg alert dgn my birthday.. May Allah bless all of u..urm..bg aku, birthday ni xda la sgt..tapi jd bermakna bila dikelilingi rakan-rakan yang mengingati tarikh tu.. :) jd lebih special dgn insan2 yang syg kepada kita ingat tarikh tu.. knp? bg sy its not easy for us 2 remember something yg xda kaitan pun dgn diri kita kan..so really appreciate it.. n trend kini..pesbuk is a gud reminder..hehehehe. urm time ni teringat pulak kenangan2 birthday yg lepas2..sweet ada.pahit pun ada..tmbh aku ni sbnrnya x kisah sgt dgn birthday..tp..org2 di sekeliling yg buat aku ingat birthday sendiri..:P mana xnya..fobia pun ada..kwn2 kn suka surprise...!!! jeng3...

-->time skolah dpt kad yg comel2..handmade..dr besfren msh simpan smpi skrg..
-->dpt loveletter pun ada..dr secret admire..p sowi..aku xtau dh simpan mana..:P
-->msh ingat aku kena kejar kwn2, masing2 dengan baldi dan botol nak siram..hadiah sempena birthday..:D
-->bila org yg kita admire wish birthday..bunga2 dihati..p cover2 la..hahahaha
-->bila besday jatuh time SPM..dpt hadiah dr secret admire..mentang2 la esoknya Add Math, dibaginya aku pembaris lengkung..XD anyway thanx..


msuk kolej..

-->kad yg comel msh ada..aku suka sgt..kwn2 aku sume sweet..
-->prepare topup hp byk2..sbb nak bls sms org..tepat jam 12..bermula la sesi membalas sms..maklumlah zaman belom ada pesbuk..hehehe
-->celeb birthday beramai2..kdg2 terharu..slalunya besday msti time exam..p kwn2 still do something to celebrate..
-->ada lg..time syok study atas katil..kena siram ngan tepung..hahaha paksa cuci kepala tngh mlm..:D
-->plg best..surprise birthday party d futsal court..is d las birthday party with my bff..Iyka Zulaika, Syar Saifuddin, Roswita Rawi, Husna Mansor, Amy Obama, Huda San n Lyn Yusof..sy rindu anda semua..

x dinafikan..walopun ada yg gembira..ada jugak yg sedih..bila org yg kita syg xingat pun..tp xpe..yg penting msh ramai yg syg.. (alamak emo la plak).. no hard feeling..hehehe..



Comments

Popular posts from this blog

..@t Last..

..sunyi sudah kampungku..